söndag 15 april 2012

Alnarp

Tog med mig hela gänget till Alnarp för att plugga lite lignoser. Alla lökarna är helt fantastiska, tyvärr så tog jag inte med mig min kamera. Det var ett medvetet beslut. Jag var där för att plugga och jag vet att alla lökväxterna hade fångat mitt intresse genom linsen och stulit min tid. Sambon vill att jag ska skriva en bok. Så tokigt, får fundera.
Barnen hade kul, de samlade pinnar och sprang i vägen för cyklisterna.

Grannen håller ju på att stöka lite i sin trädgård/garageuppfart. Det är så kul att spionera på vad folk håller på med.
I morgon ska jag börja att garava ett kaninskinn. Det är första gången, så vi får se hur det går. Livet är så spännande ibland.
Jag är lite trött, det är visserligen inte mars, men katten har varit helt galen i natt. Den mjaouade hela natten, tillslut började jag drömma mardrömmar om gigantiska kissar!


Sedan så förstår min något korkade hund inte att det är vår katt som håller liv utan hon blir super exhalterad av mjaouandet och springer runt i huset.



Här använder min dräktiga tik, Lillehunnen som gumpvärmare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar