fredag 6 april 2012

Meck

Då är gräsklipparen servad, sambon visade sig matcho och drog i gång den på första draget. Här stod en annan och drog sig blå i huvudet i går! Så nu blev gräset klippt! Men sedan kom regnet så då blev det till att gå in och äta påskmat.



Blev så inspirerad av "Den njutbara trädgården" som gick på tvåan i eftermiddags. Så nu har jag bestämt att jag ska ha pumpor i rabatten, och jordärtskockor elle fiskockor som hon i programmet kallade dem, de ska jag ha på baksidan av huset. Sedan blev jag så sugen på att prova att syra grönsakerna så det får jag nog läsa mer om.

I morgon hoppas jag att jag har vädergudarna med mig. Jag vill såga ner de två träden i häcken och flisa ner riset. Kantskära runt rabatterna och så får jag inte glömma att njuta lite!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar